Kesän kaupunkimatka Gdanskin 18.-21.7.

Gdansk 18.-21.7.2024 (to-su)

!! Matka on täynnä, mahdollisia peruutuspaikkoja kannattaa kysellä laittamalla postia osoitteeseen osasto555@gmail.com

Matkamme alkaa Helsinki-Vantaa lentoasemalta to 18.7. Finnairin aamupäivän suoralla lennolla
Gdanskin (lentoaika 2 tuntia).

Hotellimme on Hotel Holland House  http://fi.hotelhollandhouse.com/ joka sijaitsee aivan vanhan kaupungin ytimessä.
Matkaan kuuluu lennot (ruumaan menevä matkalaukku sekä käsimatkatavara sisältyy lentolippuun), lentokenttäkuljetukset Gdanskissa, majoittautuminen 2hh (muutamia 1hh myös saatavilla) ja aamiaiset.

Mahdollisuuksien mukaan pyrimme järjestämään ohjelmaa matkan aikana niille jotka haluavat osallistua.

Matkan hinta on 150€/henkilö. (Voit maksaa matkan myös pienemmissä erissä ilman korkoa).

Ilmoittautua kesän reissuun alla olevalla lomakkeella viimeistään 29.4.2024 mennessä.  Paikkoja on rajoitetusti .

Huomioithan jo tässä vaiheessa, että matkalla tulee olla voimassa oleva EU-henkilökortti tai passi.

Huone valinta